woensdag 1 juni 2011

zaterdag 28 mei

de nacht ervoor had ik weinig geslapen ik ging pas om half 2 ofzo mijn bed in en rond 8 uur was ik eruit de laatste dingentjes in de koffer gedaan en handbagage ingepakt en nog even het laatste huishouden gedaan toen kwam mijn moeder de koffer al halen en ben ik alles gaan afsluiten richting mijn ouders gegaan. rond 10 uur ofzo gingen we de auto in op weg naar munster waar het vliegveld was waar we vanaf vertrokken. toen we aankwamen hadden we nog een uurtje voor boarden zo nog even naar het toilet geweest en winkeltje gekeken en wat gedronken en toen konden we het vliegtuig in op weg naar tenerife. we hadden gelukkig een goeie vlucht en lekker eten aan boord wat geslapen en tv gekeken en muziek geluisterd. rond 5 uur waren we in het hotel kregen de kamers en gingen eten na het eten nog een klein rondje gelopen en toen maar gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten