woensdag 1 juni 2011

zondag 29 mei

rond 8 uur er uit gegaan en wezen ontbijten het voelt alsof we gewoon verder gaan waar we gebleven waren best gek eigenlijk. na het ontbijt zijn we naar los christianos wezen lopen waar de markt was en natuurlijk weer erg druk en zoals altijd weer dezelfde producten die ze verkopen.toen we terug kwamen van de markt kon ik naar mijn nieuwe kamer verhuizen naast die van mijn ouders met een tussen deur zo overdag laten we de tussen deur open en 's avonds of als mijn ouders prive willen gaat de tussen deur dicht wel makkelijk. we zijn maar wat gaan eten op de kamer en daarna nog lekker van de zon genoten. 's avonds na het eten zijn we met een taxi naar los christianos naar lewinsky gegaan waar susanne op treed en waar ze aan line dancen doen zo das erg gezellig en weer veel bekenden mensen gezien ik deed mee met een paar moeilijke dansjes en kreeg complimentjes van mensen :-) was erg leuk. we waren rond half 12 terug in het hotel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten